Hirdetés

Tech-tipp!

Bemutatkozott a Facebook rettegett újítása

Bemutatkozott a Facebook rettegett újítása

A Facebook webes és mobilos felülete is remek fejlesztéseken esett át az utóbbi időben, azonban sajnos időnként az olyan kellemetlen dolgokat is el kell viselnünk, mint amilyen a most bevezetett frissítés is.

Köztudott, hogy a közösségi oldal elsősorban a hirdetésekből tartja fenn magát, így nem meglepő, hogy folyamatosan újabb hirdetésformátumok bevezetésén agyalnak.

Ilyen új hirdetésformátum lett a most bemutatott teljes képernyős hirdetés is, amik gyakorlatilag egy különálló „mini weboldalként” funkcionálnak. A Facebook elmondása alapján a hirdetések kifejezetten jól néznek majd ki, és olyan informatív elemeket tartalmazhatnak majd, mint a képek, videók, vagy éppen a komplett termékleírások.

08-FB-01

Az előzetes tesztek alapján a felhasználók átlagosan 31 másodpercet töltöttek el a hirdetések megtekintésével, de előfordult, hogy egy érdekesebb reklámot akár 70 másodpercen keresztül is nyomon követtek.

08-FB-02

Bár a hirdetések a szükséges rossz kategóriájába sorolhatóak, annyiból mindenképp dicséret illeti a Facebookot, hogy azok csak manuális kattintás után nyílnak meg, tehát kéretlenül nem borítják majd be mobileszközeink képernyőit.

Amennyiben a későbbiekben sem szeretnél lemaradni a tech-világ híreiről, kérjük lájkold a Tech-live.hu Facebook-oldalát.

Hirdetés
Cikk archĂ­vum...