Hirdetés
Ismét az Apple lett a világ legértékesebb márkája

Bár az utóbbi időben nem úgy megy a cupertinói vállalat szekere, mint ahogy ahhoz korábban hozzászoktunk, ez még semmit sem von le a vállalat értékéből, amit az is jól jelez, hogy ismét a legértékesebb márkának választották.

A Forbes 2016-os listája alapján az Apple, mint márkanév, 154.1 milliárd dolláros értékkel bír, ez pedig sokkal, de sokkal nagyobb, mint a második helyen szereplő Google, amelynek márkaneve mindössze 82.5 milliárd dollárt ér. A harmadik helyen 75.2 milliárd dolláros értékkel az a Microsoft található, amely az utóbbi években szintén a várakozásoknál kisebb növekedést tudott felmutatni.

A top 5-ös listára a Coca-Cola és a Facebook tudott még odaférkőzni, előbbi 58.5, utóbbi 52.6 milliárd dolláros márkaértékkel.

01-Apple-01

Az Apple annak ellenére szerepel magabiztosan az első helyen, hogy több mint egy évtized után negatív előjelű negyedévet volt kénytelen bejelenteni, miközben az értékesített eszközök száma további csökkenést mutat. A vállalat azonban nem csak márka, de piaci érték tekintetében is első helyen áll, ugyanis 510 milliárd dolláros értékét csak nagyon kevesen tudják megközelíteni.

Amennyiben a későbbiekben sem szeretnél lemaradni a tech-világ híreiről, kérjük lájkold a Tech-live.hu Facebook-oldalát.

Hirdetés
Cikk archĂ­vum...